Traži
Filters
Close

ORGANIZACIJA I UPRAVLJANJE U PODRUČJU ZDRAVSTVENE NJEGE

Ovaj je udžbenik namijenjen procesu poboljšanja kvalitete rada i zadovoljavanju potreba korisnika zdravstvenih usluga. Uobičajeno se pod pojmom korisnik zdravstvenih usluga razumijeva zdrav ili bolestan pojedinac koji je glavni subjekt u procesu liječenj
Datum dostave: 3-5 dana
19,51€
17,56€

Ovaj je udžbenik namijenjen  procesu poboljšanja kvalitete rada i zadovoljavanju potreba korisnika zdravstvenih usluga. Uobičajeno se pod pojmom korisnik zdravstvenih usluga razumijeva zdrav ili bolestan pojedinac koji je glavni subjekt u procesu liječenja ili u promociji zdravlja. Kao takav on ima pravo na sudjelovanje u donošenju odluka (u konačnici odlučuje o samome sebi!), uz ključnu pretpostavku da je dobro informiran i da zajedno sa zdravstvenim radnicima dijeli odgovornost za donesene odluke. Danas je u procesu poboljšanja kvalitete stavljen naglasak na stvaranje i očuvanje kulture sigurnosti u zdravstvenim ustanovama. Upravo je zdravstvena njega područje rada koje je i “najkritičnije” jer čini integrativno područje svih aktivnosti koje su vezane za proces pružanja ukupne zdravstvene skrbi. Medicinska sestra jest ili bi trebala biti posrednik u tim aktivnostima i o njezinu znanju i sposobnosti integracije svih aspekata te skrbi ovisi sigurnost bolesnika. Istraživanja su pokazala da su tri čimbenika ključna u procjeni kvalitete rada medicinskih sestara: kvaliteta usluge, povjerenje i pouzdanost.

U knjizi je naglašeno  da pravo na kvalitetnu njegu ima svaki čovjek, a to pravo postaje osobito važno danas, u vremenu ograničenih materijalnih resursa. Također valja imati na umu da kvaliteta rada i pristupa radu treba biti potreba, a nikako prisila, ona treba biti ugrađena u duh, svijest i stajalište svakoga zaposlenog pojedinca i kao takva činiti temelj ukupne organizacijske kulture.

Autor/i: Sonja Kalauz

Ovaj je udžbenik namijenjen  procesu poboljšanja kvalitete rada i zadovoljavanju potreba korisnika zdravstvenih usluga. Uobičajeno se pod pojmom korisnik zdravstvenih usluga razumijeva zdrav ili bolestan pojedinac koji je glavni subjekt u procesu liječenja ili u promociji zdravlja. Kao takav on ima pravo na sudjelovanje u donošenju odluka (u konačnici odlučuje o samome sebi!), uz ključnu pretpostavku da je dobro informiran i da zajedno sa zdravstvenim radnicima dijeli odgovornost za donesene odluke. Danas je u procesu poboljšanja kvalitete stavljen naglasak na stvaranje i očuvanje kulture sigurnosti u zdravstvenim ustanovama. Upravo je zdravstvena njega područje rada koje je i “najkritičnije” jer čini integrativno područje svih aktivnosti koje su vezane za proces pružanja ukupne zdravstvene skrbi. Medicinska sestra jest ili bi trebala biti posrednik u tim aktivnostima i o njezinu znanju i sposobnosti integracije svih aspekata te skrbi ovisi sigurnost bolesnika. Istraživanja su pokazala da su tri čimbenika ključna u procjeni kvalitete rada medicinskih sestara: kvaliteta usluge, povjerenje i pouzdanost.

U knjizi je naglašeno  da pravo na kvalitetnu njegu ima svaki čovjek, a to pravo postaje osobito važno danas, u vremenu ograničenih materijalnih resursa. Također valja imati na umu da kvaliteta rada i pristupa radu treba biti potreba, a nikako prisila, ona treba biti ugrađena u duh, svijest i stajalište svakoga zaposlenog pojedinca i kao takva činiti temelj ukupne organizacijske kulture.

Autor/i: Sonja Kalauz

Podaci o proizvodu
autori Sonja Kalauz
ISBN 978-953-176-682-1
Opseg 184 str.
Težina 380 g
Format 17 x 24 cm
Uvez meki
Podaci o proizvodu
autori Sonja Kalauz
ISBN 978-953-176-682-1
Opseg 184 str.
Težina 380 g
Format 17 x 24 cm
Uvez meki
Ključne riječi proizvoda
Uz ovaj proizvod kupci su kupili

KVALITETA I SIGURNOST U ZDRAVSTVENOJ NJEZI

U području kvalitete i sigurnosti postoji puno literature kojom se možemo služiti u svakodnevnom radu, ali smo unatoč tomu uvidjeli potrebu pisanja priručnika u kojemu smo saželi najosnovnije primjere poslova s kojima se susrećemo na svom radnom mjestu, imajući ponajprije na umu nove medicinske sestre koje započinju rad u jedinicama za kvalitetu. U većini zdravstvenih ustanova postoje medicinske sestre za kontrolu kvalitete, no razina obrazovanja tih sestara nažalost nije svugdje ista i na primjerenoj razini u skladu sa potrebama.
8,36€
7,53€

MEDICINSKA SOCIOLOGIJA

Udžbenik Medicinska sociologija dio je obvezne ispitne literature i prvi je klasični udžbenik medicinske sociologije objavljen na hrvatskom jeziku. Namijenjen je studentima dodiplomskog studija na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i Stomatološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, ali može biti korišten i kao obvezna ili izborna literatura, udžbenička ili priručnička, i na drugim medicinskim i stomatološkim fakultetima u zemlji te kao dopunska literatura na dodiplomskim i poslijediplomskim studijima sociologije.
20,90€
18,81€

OPĆA EPIDEMIOLOGIJA

Opća epidemiologija je svojevrsni nastavak knjige Epidemiologije zaraznih bolesti, odnosno svojevrsni uvod u specijalnu epidemiologiju. Autori iznose najnovija dostignuća suvremene epidemiologije.
13,94€
12,54€
Tečaj €/kn:   7,53450
top