Traži
Filters
Close

DIJETE, ŠKOLA, RODITELJ

Dijete, škola i roditelj, odnosno učenik, škola, i obitelj nisu samo vrhovi trokuta čija bi međuovisnost simbolički bila predstavljena stranicama toga trokuta. Ta tri pojma jesu klupko, i to zamršeno. U tom je klupku vidljiva samo njegova površina.
Datum dostave: 3-5 dana
157,50 kn (20,90€)
157,00 kn (20,84€)
141,30 kn (18,75€)

Dijete, škola i roditelj, odnosno učenik, škola, i obitelj nisu samo vrhovi trokuta čija bi međuovisnost simbolički bila predstavljena stranicama toga trokuta. Ta tri pojma jesu klupko, i to zamršeno. U tom je klupku vidljiva samo njegova površina. Kakvi su sve končići u njegovoj nutrini i na koji su način zamršeni, nepoznato je. Dijete, škola i roditelj najznačajniji su čimbenici života. Oni upijaju najviše vremena i energije te zbog toga zaslužuju pozornije i bolje upoznavanje njihovih osnovnih obilježja. Još je značajnije otkrivanje njihova uzajamnog utjecaja. U tom suodnosu stvaraju se nove kvalitete i tako se obogaćuje riznica ljudskog postojanja. Pokušat ćemo upoznati do sada manje poznate specifičnosti djeteta, škole i roditelja, odnosno učenika, škole i njegove obitelji. Nastojat ćemo razmrsiti čvorove u njihovim suodnosima. Na kraju, treba potražiti prikladniji put usklađivanja škole, učenika i obitelji u cjeloviti sustav. Razumjeti školsko dijete znači, prije svega, poznavati njegov predškolski razvoj i promatrati ga u dinamičkom jedinstvu s roditeljem. Izdvojeni prikaz psihičke strukture djeteta, sudionika školske sredine i roditelja, ima samo didaktičko značenje. Praktični pristup pripada upoznavanju suodnosa tih triju čimbenika: djeteta, škole i roditelja. Središnji objekt promatranja je dijete, škola je instrument frustracija, ali i gratifikacija, dok su roditelj i nastavnik najznačajniji instrumenti korekcije cjelokupnoga djetetova razvitka. Predškolsko i školsko djetetovo razdoblje pripadaju krugu najznačajnijih interesa društva, a roditeljima je dijete osnovni motivacijski čimbenik gotovo svih aktivnosti. Zbunjenost nastavnog osoblja i roditelja u susretu sa suvremenim problemima djece i omladine, kojima je nejasan vlastiti položaj, uvjetuje nužnost pažljivog pristupa i razumijevanja barem dijela toga zamršenog klupka te pokušaj njegova razrješavanja.

Autor/i: Vladimir Gruden, Zdenka Gruden

Dijete, škola i roditelj, odnosno učenik, škola, i obitelj nisu samo vrhovi trokuta čija bi međuovisnost simbolički bila predstavljena stranicama toga trokuta. Ta tri pojma jesu klupko, i to zamršeno. U tom je klupku vidljiva samo njegova površina. Kakvi su sve končići u njegovoj nutrini i na koji su način zamršeni, nepoznato je. Dijete, škola i roditelj najznačajniji su čimbenici života. Oni upijaju najviše vremena i energije te zbog toga zaslužuju pozornije i bolje upoznavanje njihovih osnovnih obilježja. Još je značajnije otkrivanje njihova uzajamnog utjecaja. U tom suodnosu stvaraju se nove kvalitete i tako se obogaćuje riznica ljudskog postojanja. Pokušat ćemo upoznati do sada manje poznate specifičnosti djeteta, škole i roditelja, odnosno učenika, škole i njegove obitelji. Nastojat ćemo razmrsiti čvorove u njihovim suodnosima. Na kraju, treba potražiti prikladniji put usklađivanja škole, učenika i obitelji u cjeloviti sustav. Razumjeti školsko dijete znači, prije svega, poznavati njegov predškolski razvoj i promatrati ga u dinamičkom jedinstvu s roditeljem. Izdvojeni prikaz psihičke strukture djeteta, sudionika školske sredine i roditelja, ima samo didaktičko značenje. Praktični pristup pripada upoznavanju suodnosa tih triju čimbenika: djeteta, škole i roditelja. Središnji objekt promatranja je dijete, škola je instrument frustracija, ali i gratifikacija, dok su roditelj i nastavnik najznačajniji instrumenti korekcije cjelokupnoga djetetova razvitka. Predškolsko i školsko djetetovo razdoblje pripadaju krugu najznačajnijih interesa društva, a roditeljima je dijete osnovni motivacijski čimbenik gotovo svih aktivnosti. Zbunjenost nastavnog osoblja i roditelja u susretu sa suvremenim problemima djece i omladine, kojima je nejasan vlastiti položaj, uvjetuje nužnost pažljivog pristupa i razumijevanja barem dijela toga zamršenog klupka te pokušaj njegova razrješavanja.

Autor/i: Vladimir Gruden, Zdenka Gruden

Podaci o proizvodu
autor/i Vladimir Gruden
autor/i Zdenka Gruden
ISBN 953-176-332-1
Opseg 178 str.
Težina 550 g
Format 17 x 24 cm
Uvez meki
Opišite svoje dojmove
  • Samo registrirani korisnici mogu pisati recenzije
  • Loš
  • Odličan
Podaci o proizvodu
autor/i Vladimir Gruden
autor/i Zdenka Gruden
ISBN 953-176-332-1
Opseg 178 str.
Težina 550 g
Format 17 x 24 cm
Uvez meki
Ključne riječi proizvoda
Uz ovaj proizvod kupci su kupili

KLINIČKA FARMAKOLOGIJA, drugo, promijenjeno i dopunjeno izdanje

Šest godina nakon dobro prihvaćenog prvog izdanja Osnova kliničke farmakologije iz 2007. godine, priprema drugog izdanja bila je obveza i nužnost zbog novih spoznaja i napretka u području kliničke farmakologije i farmakoterapije.
357,00 kn (47,38€)
321,30 kn (42,64€)

PRVI KORACI RODITELJSTVA

Pred nama je knjiga na sreću svih onih koji su upravo saznali da očekuju dijete, za olakšanje onima koji se spremaju na odlazak u rađaonicu, ili pak onima koji su se iz nje upravo vratili i žele pronaći odgovore na bezbroj pitanja.
294,00 kn (39,02€)
264,60 kn (35,12€)

OSNOVE PALIJATIVNE MEDICINE

U Hrvatskoj, za razliku od brojnih drugih zemalja širom svijeta, još uvijek ne postoji posebna specijalizacija ili subspecijalizacija iz palijativne medicine, ne postoji ni poslijediplomski studij. Stoga je u siječnju i veljači 2013. godine organiziran pr
150,00 kn (19,91€)
135,00 kn (17,92€)
Tečaj €/kn:   7,53450
top